Subject: FW: EHR-i menetlus 334120 Konnatiigi projekteerimistingimused
From: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Feb 2024 11:11:42 +0200

Tere, Anne

Palun registreeri infopäringuna.

Parimate soovidega

Marje-Ly Rebas

Peaspetsialist

Planeerimise osakond kooskõlastuste üksus

Tel 5858 1095

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Ringtee 4 / 72720 Paide / Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 21, 2024 11:10 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Subject: EHR-i menetlus 334120 Konnatiigi projekteerimistingimused

Tere!

Pöördun seoses Konnatiigi kinnistu projekteerimistingimustega. Olen saanud
viimase kirja 22.05.2023 nr 7.1-2/23/26783-4 ning on paar küsimust seoses
kooskõlastamata jätmisega.

Nagu aru saan, siis hetkel peaks planeeritav abihoone asuma
sissesõiduteest 20m kaugusel?

Planeeritud on ehitada abihoone 9m maanteest ning hoone maanteepoolne
küljesein töötaks ka müratõkkena.

Külgnähtavus reaalses olukorras on tagatud kuna maantee selles lõigus on
pikk sirge ning hoone püstitamine seda vaatevälja ei piira.

Tekib küsimus, kui püstitada hoone ning selle vahetuslähedusse püstitada
omakorda müratõke siis kas külgnähtavuse nõudest saab sellisel juhul
loobuda? Hetkel on küll hoone vundamenti tehes hekk antud lõigust puudu
kuid hoone vundamendi valmimisel on planeeritud hekk tagasi istutada.

Kuna omanik on juba kiirustanud ning vundamendi peaaegu valmis ehitanud
siis kas on variante kuidas säilitada nii pooleliolev vundament kui ka
sissesõidutee asukoht?

Mis oleks praegusel juhul parim lahendus?

Parimate soovidega

Kertu Rang

+372 528 0994

[email-masked] <mailto:[email-masked]>